By deejay2003

Electro-Freestyle,Breakdance, hip-hop, miami bass, oldschool & newstyle, electric boogie


You are not connected. Please login or register

 » HYDEPARK » Art Project » By Ja.

By Ja.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 By Ja. on Pon Sty 03, 2011 12:08 pm

W3K


huehue cześć Moich pracy dla zainteresowanych,
Anime rllz oczywiście xD!















takie mała część z wielu ale te najświeższe xD

2 Re: By Ja. on Pon Sty 03, 2011 12:21 pm

BreakTechnology


ELECTRO VIP
ELECTRO VIP
Za*ebiste Małcin zresztą na nk w ch*j się moich komentów naczytałeś tak więc wiesz co myślę na ten temat Wink pracki miotają czekam na nowe !Very Happy


_________________

3 Re: By Ja. on Pon Sty 03, 2011 12:24 pm

W3K


tak oczywiście, a ja tam się jaram Twoimi i już bo są również odpierdo_lone Very Happy
no właśnie mam lekki zastój ale spokojnie niedługo pojawi się Pain albo jakieś dobre Hentai czy Ecchi już mam parę wizji xD
Very Happy

4 Re: By Ja. on Pon Sty 03, 2011 4:36 pm

electro2000


MusicOn_MoD
MusicOn_MoD
Wyjeb*ne w kosmos, podobają mi sie jak skur**syn!!!W3K z ciebie jest łebski artysta, masz talent skubańcu.Pzdr. browar


_________________

5 Re: By Ja. on Pon Sty 03, 2011 10:29 pm

deejay2003


Admin
Admin
Grubaassssssyyyyyyy Very Happy
Coś czuje, że wkrótce powstanie nowy dział przy vódce hehe a tak na poważnie konkrety man, a jakbyście byli zainteresowani działem z Mangą to skrobnijcie coś w dziale PROPOZYCJE.
peace

http://musicon.eu

6 Re: By Ja. on Wto Sty 04, 2011 1:27 pm

W3K


dziękówa chooopaki xDD
Gibon słyszałeś:>
możemy wymodzić jakiś dział Anime, Manga w sumie nie głupia to myśl albo Japonia ogółem rllz xDD! Very Happy

7 Re: By Ja. on Wto Sty 04, 2011 1:29 pm

BreakTechnology


ELECTRO VIP
ELECTRO VIP
co ci po dziale jak tylko my się tam będziemy udzielać Razz to musi być coś dla wszystkich zrobione Very Happy


_________________

8 Re: By Ja. on Wto Sty 04, 2011 1:47 pm

W3K


w sumie prawda .. ale trzeba pamiętać o tym że polska to wolny kraj i każdy może wyrażać swoją opinię na dany temat xDD
choć wiadomo że ktoś kto nie siedzi w kartkach godzinami nie może powiedzieć czegoś o jakości kreski czy kurde hmm intensywności cienia jak i precyzji xDD bo albo powie że grubo albo że chujow_o xDD

9 Re: By Ja. on Wto Sty 04, 2011 2:01 pm

W3K


tutaj dwa moje projekty Graffiti niestety tylko dwa bo miałem format dysku ostatnio większość ma Gibon u siebie na dysku ale nie chciało mu się oczywiście wysyłać hahaha więc mniejsza o to przedstawię dwa jakie posiadam Wink)




10 Re: By Ja. on Wto Sty 04, 2011 11:18 pm

deejay2003


Admin
Admin
ktoś to zdążył namalować na ścianie wujek hehehe pzdr




http://musicon.eu

11 Re: By Ja. on Sro Sty 05, 2011 12:26 pm

W3K


bardzo zabawne ;]
ale nie dam zrobić się w chuj_a bo widzę że to za pomocą programu jest władowane kończyłem informatyka więc wiecie nie da się Mnie w takich sprawach wychuja_ć ale przyznam że ten kto bawił się w programie aby mnie wychuj_ać ma smykałkę xD ale nie róbcie sobie takich głupich żartów bo bardzo Mnie wkurwi_a jak ktoś ma za grosz talentu a ja siedzę, wysilam się i wkładam w prackę trochę wysiłku a później ktoś bezczelnie śmie powiedzieć że to nie moje, i taki ktoś dla Mnie to pizdu_ś bez urazy tej xD Razz

12 Re: By Ja. on Sro Sty 05, 2011 2:23 pm

deejay2003


Admin
Admin
wujek hehehe jak już zauważyłeś był to pełny świr ;d wiadomo że to twoje prace hehe pozdro

aaa i pojechałeś mnie trochę to dostajesz BANa heheheh Twisted Evil

http://musicon.eu

13 Re: By Ja. on Czw Sty 06, 2011 11:12 am

nestorek87


A ja napisze tylko że ten drugi project jest robiony kozackim stylem...

W3K kawał dobrej roboty...

Peace:)

14 Re: By Ja. on Czw Sty 06, 2011 12:28 pm

W3K


AdminQ nie gniewaj się ;* xD
przecież dodałem na końcu aby tego nie brać do siebie taak? xD
dzięki ino no własnie ten drugi projekt 'W3K' ogólnie miałem w kolorze bo jest skończony itp i lepiej wyglądał niż bez wypeły ale kurde nie mam aparatu a pod komórkę nie mam kabla do Pc:( no i nie mam foty niestety skończonego projektu :/ ale jeba_ć to w każdym bądź razie był zielony <3 w większości Wink)

15 Re: By Ja. on Czw Sty 06, 2011 1:51 pm

AlphaBorg


Ku*wa, gdybym ja miał taki talent... Big Respect! Artysyta pełną gębą Cool

16 Re: By Ja. Today at 1:52 pm

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

 » HYDEPARK » Art Project » By Ja.

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach